.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيشنهاد بازشماری کل آرا

یک نماینده مجلس با اشاره به اينكه تركيب اعضاي اين هيات از سوي چهره‌هايي خارج از جمع حقوقدانان و فقهاي شوراي نگهبان، انتخاب شده است، ادامه داد: از اين رو به نظر مي‌رسد هيات ويژه شوراي نگهبان بتواند اعتراض نامزدهاي معترض در اين انتخابات را به شكل بي‌طرفانه‌اي بررسي كند و اعتماد به روند بررسي اعتراضات را در جامعه شكل دهد.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعتقاد بر اينكه شوراي نگهبان با تشكيل هيات ويژه‌اي مركب از آقايان دري‌نجف‌آبادي، ولايتي، رحيميان، افتخار جهرمي، ابوترابي‌فرد و حدادعادل به دنبال اقناع افكار عمومي و نامزدهاي معترض نسبت به نتايج انتخابات رياست‌جمهوري دهم است، افزود: اين اقدام شوراي نگهبان شائبه هر نوع اختلاف نظر و تقلبي را در انتخابات از بين مي‌برد.
وي در پاسخ به اينكه آيا تركيب اعضاي اين هيات را بي‌طرف مي‌دانيد يا نه؟ اظهار داشت: به نظر مي‌رسد كه اعضاي اين هيات به گونه‌اي انتخاب شده‌اند كه اعمال نظر بي‌طرف از سوي آنان را مي‌توان پيش‌بين
ي كرد.
حشمت اله فلاحت‌پيشه به نامزدهاي معترض نيز توصيه كرد تا نمايندگان خود را به هيات ويژه شوراي نگهبان معرفي كنند تا بررسي اعتراضات آنها از سوي اين هيات، اقدام پيشگيرانه‌اي در مقابل حوادث ناگوار اخير باشد.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با تاكيد بر اينكه نامزدهاي معترض بايد اين فرصت را مغتنم بشمارند، ادامه داد: هيات ويژه شوراي نگهبان بايد 10 درصد از صندوق‌هايي را كه بيشترين اعتراض نسبت به آنها وجود دارد مورد بازبيني قرار دهد.

به گفته وي، اگر در بازبيني اين صندوق‌ها، بروز تخلف در انتخابات اثبات شود، هيات ويژه شوراي نگهبان بايد از اين شورا بخواهد تا كليه صندوق‌ها را مورد بازشماري قرار دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.